Alhamdulillah (0_0)

Sunday 22 April 2012

bebel!

Oh lala, masa dah nak hbs ni, kejap lagi kena masuk balik.
Best! Line dekat Pauh sangatlah laju, janji! tak ttipu.
Macam best kalau dpt tulis and mengarut banyak banyak sebab dah lama sangat nih tak mengarut. Lately, just for the conclusion, I think my life quite ok, very okay, and also super duper okay, as long as no test that will then ruined away all my happiness.

Haha, very funny then if after hard work of study still no test. No call of education. That is the process of education.
Mahu dan mahu menaip lagi panjang. Tapi masa nih, selalu nak jeles jeles ngan aku, kenapa yer? Hahaha bg la chance sikit kat aku kan?
Actually banyak nak cakap, pasal break hari tu, penat lelah yang tak berbaloi, pengorbanan masa yang tak setimpal dengan pa yang aku dapat, test yang menghancur luluhkan hati sanubari aku, perangai orang sekeliling yang tetiba baik dengan aku tetapi menjadi suatu isu yang pelik, kursus 7 pillars yang di luar jangkauan aku. banyak! Banyak sangat.

Dan juga lately ni, aku kurang mendengar masalah orang, tapi masalah aku tetap sama dan adil sikit, orang tak dengar masalah aku, aku juga tak dibebani dengan ceritera mereka. Adil lah bagi aku, yang dahulunya terlalu banyak dengar cerita orang sampai terlalu abaikan dii sendiri.

Thanks to Gemok, cause you are still here listened to me.
to be continued.

No comments: