Alhamdulillah (0_0)

Monday 2 July 2012

awal

salam :/
aku tak gila dan aku masih waras. aku akan sentiasa cakap pada diri itu nikmat Allah.
tidur dengan air mata and again bangun dengan air mata.

masa dkt boarding school dulu, aku fikir itulah waktu pagi plg worst dlm fidup. rupanya ada yang lagi worst.
tapi, aku pernah bayangkan yang lagi worst.
jika aku bersuami (insyaAllah) suatu hari aku bangun pagi tatkala dia tiada lagi menemani pagi aku.
bagi aku, itu lagi worst.

ceritanya, tidur yang paling pendek sepanjang cuti ini. 3 jam. Nice kan? kalau aku rasa tak waras, YA! ak cakap la nice.

aku cuba gelak, tak! senyum dengan adik pagi pagi, tapi itulah pagi yang ngeri bagi aku. aku ingt sudah aku tinggalkan pagi pagi itu 3 atau 4 tahun yang lalau.

tapi siapa duga? dan pagi yang "tenang" hari ini ialah pagi atas permintaan aku sendiri.

aku belum ada kudrat untuk menaip panjang.

p/s macam mana nak private? sbb coretan ini hany sebagai diari aku, bukan tatapan umum. :"(

No comments: