Alhamdulillah (0_0)

Saturday 17 December 2011

Probelem is my bestest friend?

Salam.
"Kau yang pilih jalan tu
n kau kene pandai handle masalah tu"
Dah betul sangat dah tu, Farhana Azman.
Kan aku yang cari pasal. Itulah orang kata, buat tak pakai otak? Betul k? Bukan, tapi tak matang dalam membuat keputusan. Apa-apa pun, aku akan buat macam biasa sahaja. Mungkin aku saja yang terlalu memikirkan. Ohh,, well,, hanya mereka yang terhampir sahaja yang memahami keadaan diri ku ini. Alhamdulillah bila ada orang yang sanggup mendengar. Alahamdulillah. Sungguh, Allah itu Maha Pemurah lagi Maha penyayang, di saat aku memerlukan teman di sini, tatkala jauh dari keluarga, aku punya kamu, sahabat. Yang sanggup luangkan masa bersama ku. Sekurang-kurangnya mendengar apa-apa yang ingin aku bicarakan. Bukan bila aku nak berkongsi, time tu la tengah taip mesej kau. Nvm, maybe u text ur mom?or dad? or ur FUTURE husband? Really. I am the positive thinker. Sort of lying!

Thx kepada mereka yang sangat sudi mendengar. Semoga Allah gantikan masa kalian dengan sesuatu yang lebih baik. InsyaAllah. Allah Maha Pemurah. Kalian. Terlalu thx. Before tiz, I always lost on track when I need someone to tell even a tale, but now. Alhamdulillah. 

Dedicated to:panties,adah,azira.
Sayang kalian kerana Allah. Semoga apa-apa yang kalian lakukan mendapat keberkatan illahi :)
Ameen~

1 comment:

Kit said...

Share?i'm here.don't worry.u will not be alone.Tats all i can say.haha.