Alhamdulillah (0_0)

Wednesday 28 July 2010

((((( imy )))))

baru hari nie, ak sedar
ak sebenarnya sedang menanti
banda yang memang takkan pasti
YA,

baru tadi ak sedar,
eyh: kenapa takda apa-apa
yang nak berlaku?
(masih)

walaupun mungkin,
TAK memang bukan die,
aku takut.
dan YA, aku memang
COWARD giler,

aku takut nak tahu
siapa kau,
bagaimana agaknya kau
tapi hanya pada NAMA
yang kau mungkin tipu aku,
aku takut hadapi kenyataan

agaknya itu memang engkau?
kerana entah kenapa semacam bahagia
palsu atau tidak belakang r cter,
tapi macam biasa
"YA ALLAH kau berikanlah sebaik-baik kesudahan pada pengakhiran penantian ak"
ak harap aku akan terus berharap pada
yang khayalan yang benar
bukan pada khayalan kotak fikiran aku yang
(penuh dgn formula fizik dan math)
hahahahahaha....

senan citer. aku tau, itu kau, tapi aku tak berani nak cakap even pada diri aku,
so aku akan terus menanti (mungkin)
sampai biler...
watch ouT!!!

aku bosan:)imyal


No comments: