Alhamdulillah (0_0)

Saturday 5 March 2011

1,2,3 dan infinity,


suhadah,far,wan
(pada hari anugerah kecemerlanagan KMM)


far dan shu suatu ketika dahulu kalanya:')


warga kelas f6t7


again kami;;;;;;;;;;;;;;;;)



mASIH kami:)


saya dan suhadah


saya lagi:) dan makanan


saya usha lelaki cina berbaju biru:)


haiwan peliharaan baru.

1. Saya sudah makin baik dengan mereka. Alhamdulillah. semoga makin baik. Saya bersyukur sangat-sangat. Memang. Hanya Allah yang tahu. Dan sesuatu yang sangat berharga saya pelajari darinya. Apa-apa pun yang ingin kita lakukan, totally bergantung pada diri kita. Bukan orang lain. Gambatte Far!

2. Tak cerita pun. Tapi demi Allah saya akui bukan mudah untuk melupakan awak. Tapi kita merancang, Allah yang tentukan. Apa pun yang bakal terjadi saya terima dan redha, tetapi tetap akan berusaha mencorakkannya mengikut cita rasa saya. Saya akui ketika awak kata yang awak sudah "ada", saya masih rasa yang awak tetap bersama saya. Apakah itu petanda? Moga Allah beri petunjuk.

3.Saya agak malas. Saya mahu jadi rajin semula:))

4.Saya rindu abang saya.

5.YM dan India? Apa itu?

Saya mahu belajar!
Wassalam:)

No comments: