Alhamdulillah (0_0)

Monday 28 March 2011

felt like lost something?

salam....
yeah,totally. it is me! I have lost my own self for quite along time larh. Hoyyah.... Saya stress actually. Saya malas nak berbahasa. Saya. secara zahirnya merindui suara seseorang untuk hanya panggil FAR! tapi apakan dayanya. Salah saya dan entah kenapa hanya mahu dengar dia memanggil dengan suka hati die lah kan. FAR! tapi apakan dayanya. Saya yang malas nak gerak. Dan macam-macam lah. Rasanya lebih baik saya diam diri. Sungguhlah saya katakan, kehidupan di sekolah sangatlah tidak sama jika ingin dibandingkan dengan kehidupan di sini sekarang ini. Sangatberbeza! Saya terpaksa hadapi kenyataan yang aya sudah besar. Dan orang di sekeliling saya juga begitu. Jadi budaya tegur-menegur umpama perkara yang paling membawa maut. Umpama kalau kau nak hilang kawan!

Tapi aku tak kesah. Apa yang dah jadi tu, biarkan jelah. (baru perasan, bahasa sangat rojak selari dengan perasaan sekarang). Dia kawan aku. Aku sangat sayang pada dia. Tapi macam yang biasa ku buat. Kenang kau dalam doa aku. Bukan maksud kau dah mati tapi macam itulah umpamanya kau nak aku layan kau en? Ganas lah. Ini entri paling sengal pernah aku buat. Aku agak tertekan. Baru baik dari demam selama 5 hari dan ponteng kuliah sehari ,MC 2 hari! seronok tak terkata! End

No comments: