Alhamdulillah (0_0)

Monday 25 June 2012

I would like to talk about...

A'Salam,,

Assalamualaikum, and a very fine evening to u'ols,,, As I sit here (commonly, as I stand here). I would to grab this most valuable chances to talk to you about LUCKY.

Why? Am I lucky enough? The answer is always YES!

First of all, I am very LUCKY as I am born in a family of Muslims. Totally I can say I am LUCKY. Let me tell ya, my grandmother (mama side) purely Chinese from China (no proud please) and as if nenek Ton NOT a muslimah, am today maybe not. And maybe nenek not marry to arwah atok too. Hahaha.

And to tell you that bukan senang nak dapat Hidayah dari Allah. Totally hanya those yang selected shj. And most of it, Allah cakap siapa mak hidayah , CARI, bukan tunggu! Just.. (mkn sushi jap~) ok, just like you want a million dollar, you have to go for it. (mls nk bebel ag)

...bukak msg jap...

2. I am LUCKY to have myself

Even I am not perfect. I no beautiful, I am NO smart person. I am worst at being SOCIALIZE with people. I worst at treating well my love one. I am worst at most thing. But I am lucky that I am NOT having any serious illness. Alhamdulillah.

But I am totally sad, that nowadays, I kept hearing that they talk like I do not deserve most things.
Tp selagi aku mampu bertahan dengan apa-apa yang aku mahukan dalam hidup, aku bertahan. Like paling lama aku pernah bertahan is 5 years for something. It does come, I have for awhile, but Allah knews what's best for me. Let it go.

3. LUCKY to have my family

Family can be considered as group of people . Yes. I am lucky to have them. Especially mama and baba. Alhamdulillah, sihat lagi tuu~ Mama tempat cerita problem. Bab? tempat mintak duit. Abang? tempat minx belanja (ye~ la sgt kan? ==") Adk2 untuk dibuli. But things is, family ialah orang yang paling faham kita, dan sedia betulkan kita. Bukan untuk kepetingan mereka, tapi untuk kita. Sebab family akan gembira bila lihat sesama dia happy.. ye x? Percayalah. Because saya pon macam tu.

4. I am infinitely LUCKY to have Kit

Dia bukan Kit-kat yang boleh didapati di 7-eleven dengan harga 2 hengget itu dua batang dan habiskan. Tapi ketahuilah, wahai aku yang die juga punyai hati dan perasaan yang harus aku jaga. Sebagaimana dia menjaga hati aku (ye k?) dan memberi terlalu banyak bantuan kepada aku. Mungkin aku harus tahu dan wajib tahu bukan mudah juga untuk aku bersamanya. Banyak yang sentiasa mendatang. Bagi kau pula, jangan sangka aku di sini sentiasa dalam sungai yang mengalir tenaang. Aku juga mengharungi arus yang deras sama seperti kau. Cuma kau sudah terlalu banyak yang kau lalui. Aku cuba hilangkan sedikit daripada pengtahuan kau.

Terima kasih kerana masih bertahan. Sayang ~

5. Lucky To Have my 2 best friends.
6.Lucky to have my study
7.Lucky to have all the ni'mat Allah granted for me.
8.Lucky that I noticed that I am LUCKY to have everything.
last but not least  I am lucky for having so much thing that I have wish for so long and I have the every single chances to have and feel it. Alhamdulillah :))

That's all from me. Let me hear some from you. Tooddles. Assalamualaikum.

this already be last post for days but I am still that proud :/
regret but I can't return to those back.
pray for myself :\

No comments: