Alhamdulillah (0_0)

Friday 14 October 2011

UniMap (Style gileeerrr!)


Ahaks, ain't it nice? To see other's chest? For me, it ain't that nice. Especially when what is shown to me is from my friend. This morning after long period of 4 hours lecture (especially ekt101 yang tak paham) seorang kawan yang lebih mesra dengan YAYA told me
"Far, xxx tak button up baju dia"
Oh my Allah, to make me feel ease for awhile can be considered but as I realized that he is a friend of mine, I wish I never have to watch such a show. It makes me felt even burdened deep inside.
Okaylah kan, orang akan cakap rezeki. Bagi aku rezeki memeang rezeki. Tapi kalau nampak kawan sendiri punya dada, ain't it macam dah lain. Okaylah, aku memang selalu sangat berpeluang nampak benda-benda ceng gini. Bored.
Bak kata certain manusia pula, kalau cantik best la, macam contoh badan dia putih melepak, orang tak berbulu macam Darwin.Hahahaha
Tapi aku tetap dengan pendirian aku kalau kawan aku, especially yang bertentangan jantina, I never wish to seek any other than what they wear. Nomatter berapa cantik atau berapa putih tahap keputihan dia. Hahaha, so guys next time tak payah susah susah lah nak pakai sexy sangat kan, espicially you all kan nak pergi kuliah, or tepat lagi belajar. (Rasa macam nak tegur je, tapi biasa lah, ingat kawan aku tu tak de feeling ka?:p)

 Second case is orang yang pakai kasut tanpa stokin just nak cakap, 
"Style mana eh?"
Ak tau kalau dalam drama2 korea yang sume orang dok gila nak mati tu memang ceng gitu, tapi kan, ain't it macam sakai. Especially ngan kaki seluar lipat sampai buku lali. Oh my....
Malas la nak mengkuman kan, aku pun bukan bagus sangat, 
sakai je pakaian aku ke kelas but at least aku tak ke kelas ngan selipar jamban!





ha,,, macam ni lah,

Tapi kan, tapi kan, kalau korang perasan la, yang taste pesen g kelas ngan selipar (walaupun nampak mahal,) tetap selipar, ramainya kat Malaysia ni orang melayu je, mana ada (ya, tapi sikit sangat sampai nak buka jari un susah) budak cina, ke ibdia ke, kadazan ke, bajau ke, International (apatah lagi) yang pakai macam tu. Sungguh la macam dah teruk sangat or else. Bukan nak kutuk bangsa sendiri tapi semua ini hanya kerana aku sedikit malu ngan bangsa sendiri. Again aku pun bukan bagus sangat. Malas je. Always procrastinating.

"Korunk bgn lambat ke tadi?"
--> "mana ada, awal la, "
"Oh okayyy, awal sangat tu, mesti kau x perasan kau terpakai seliper kan?"

oklah, no hard feeling kayh?Just open thought:)
salam:))

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum, erm nak tnya awk pelajar unimap k?? Di unimap memang kena pkai bju jaket tu k pegi kuliah?? Sory tnya sbb sy bakal masuk unimap bulan 9 nie

Nur Farhana Mohd Azman said...

xla,,waktu makmal sje atau bengkel,,waktu lain xyh,,
just in case emergency bawk j.. :)