Alhamdulillah (0_0)

Sunday 18 March 2012

Akibatnye~

Pandai itu subjektif?

oo...

 Siapa yang cakap? Kepandaian kat Malaysia boleh dikatakan sebagai sesuatu yang OBJEKTIF, sebab semuanya seolah-olah dikira berdasarkan pencapaian anda atas kertas.
Oooo, COP! Kenapa cakap pasal kepintaran., kebijaksanaan?

Jawapannya, aku mahu langgar sama itu undang-undang yang sedia ada.
Apa bestnya jadi pandai? I mean, bukan pandai yang atas paper tuh, bestnyer, apa-apa yang kau cakap, orang akan percaya.

Buktinya dulu, kalau petani yang pakai baju selekah macam tak pergi sekolah cakap tahi lembu and tahi kambing boleh buat baja, xda siapa yang dengar kan?
Tapi once orang pandai yang cakap, Dr. M cakap orang dengar weh, kenapa?
Sebab dia kan pandai lagi genius plus lagi satu dia tu pemimpin. Additional by TRUST.

Aku pernah lalui zaman itu mungkin hanya 3 tahun. Tapi bagi aku, x best mana sebab, aku dapat tanpa usaha. Tiada nikmat. Now, ifaku berusaha, then i'll get what I wanted. Melainkan Allah tahu usaha aku tuh, belum cukup.

Fuisshh!!! Stress rcakap pasal benda nih. Especially bila lokasi aku ialah KUALA LUMPUR.
Kegilaan di situ. Tapi lagi stress bila ada...

Peh, gua memang dah tak ada mood dah nak membebel. Tapi biasa la tu, kehidupan. Kalau xda pesaing mana hidup namanya kan?
Dulu, gua belajar dalam subjek Sains UPSR, hidupan nih, kne bersaing untuk hidup.
Tapi gua tak tahu la if gua cukup kuat. Banyak kali rasa macam nalk lari. Tapi gua tahu, lari takkan selsaikan masalah. Itu PENGECUT namanya!

Okeyla~ flu nih mmg gua benci. Nanti naik bas ag r kan?
Gua nak siap siap, nak balik WU tercinta.
Makan berbayar, tidurberbayar. letrikair je terasa free.

p/s ak j yg faham apa kaitan tajuk aku ngan post aku :)

Salam :))) tak..actually
Salam :////

No comments: