Alhamdulillah (0_0)

Saturday 10 March 2012

belajar.diajar.mengajar

Salam:)


Mama pernah cakap,kalau orang tu betul betul ikelas nk ajr kita, walaupun dia tak tahu, dia cuba sedaya upaya or else ajak kita discuss sekali. Paling terharu bila dia cuba fahamkan untuk kita.


Tapi orang yang tak ikelas, or maybe takut orang cakap kedekut ilmu, and terpaksa ajar, macam ni lah.


*"aku tak tahulah"
*kau rujuk je dalam ref. book, kan ada semua kat situ
*"bla..bla..bla..., fahamkan?" then blah.
*"Nah ambil je jawapan aku, fahamkan sendiri ek?"


Semua tuh memang sangat femes la. Selalu je masuk kat telinga.
Aku pun kekadang TERbuat macam tu, n time aku buat tuh, mmg tengah xda mood nak ajar. So "usnuzon" jela~


Aku anggap semua orang pon mcm ak kot. N takda masa kot. Entah. Positif jela.


kenapa ttbe post macam nih? entah. dah bosan tahan gaban kot. sabar jelah.
ok ok ok. Try untuk g study.
Ingat pada matlamat sebanr aku.


geram.meraban.menyampah.

No comments: