Alhamdulillah (0_0)

Thursday 20 January 2011

diri tidak....diri mahu...

diri tak berani meminta kerana tahu kurangnya,
diri tak mampu berdiri kerana tiada pelindung
diri tak pandai berkata kerana takut terluka
diri tak pandai akan kebenaran kerana takut kecewa
 TAPI
diri kini
mampu bangkit kerana diri sedar
"seseungguhnya, solatku, ibadahku,hidupku,dan matiku hanya untuk Allah"
Syukran, Allah, diri semakin kuat.
Izinkan diri menikmati hidup sebelum Kau datang menjemput
Izinkan diri bangkit menyatakn hak
Izinkan diri bangkit
Izinkan diri untuk bermadah pujangga untuk...
Izinkan diri menyatakan kebenaran
AGAR
diri tidak sesal kemudian.
ALLAH

Andai aku diberi peluang kembali, aku akan perbetulakan. tapi kata-kata yang selalu aku ingati.
"Allah tidak pernah menjadikan sesuatu tanpa sebab, hatta tahi lembu sekalipun akhirnya kelihatan akan kegunaannya"
Allah, doronglah aku untuk kembali. Doronglah aku untuk ikhlas. Allah, anugerahkan aku yang lebih baik.
Kebenaran itu pahit, tapi manisnya bila kita mampu berfikiran waras. Aku rindu saat itu. Saat aku melambai dari atas.kini, aku melmbaik entah dari man, kepada siapa pun.
Semoga Allah merahmatimu, Nur Farhana Mohd Azman

No comments: