Alhamdulillah (0_0)

Friday 21 January 2011

undecided :))

saya bahagia hari ini? Ya! Saya perlu sentiasa menyatakannya pada diri. Saya mengambil keputusan untuk hanya meluangkan masa selama tidak lebih 7 minit untuk post ini? (entahlah,) 7? Kenapa 7? Suka hatilah, inikan belog saya, sebenarnya, lebih kepada, saya memang suka no. 7 dan biru? ada kaitan ke? Mungkin kerana saya masih belum begitu stabil Ditambah lagi dengan saya akan pulang ke kolej tak lama lagi. Kerja yang langsung tak bergerak. Ahhh, selama ada alasan untuk balik kolej sebab, ermmm, tinggal sejarah je lah, huihhh..Tapi tak lama balik KL balik, nak jumpa Syafawni! wow! can't wait, Usha PJ jap, wndu, dah berapa tahun saya tinggalkannya. Mesti sebak nanti, (pastinya,)

Hurm, bila fikir-fikirkan balik, semuanya, (hampirlah,) dah berubah, orang, sikap, keadaan keliling, (Malaysia dah maju!) kan??? hehehehe, Nama-nama orang dalam phone, Silih berganti, tapi tak bertambah, (sebab slalu lost ) Tapi ada yang kekal selama bertahun walaupun jauh di mata. (Dah mula dah,) Noktah.

Saya rindu zaman kanak-kanak yang sebenarnya, matang. Saya tak consider diri saya sebagai kanak-kanak (masa itu,) Tapi, entah kenapa, Allah yang menentukan sesuatu, Kemudian, ia jadi sangat sempurna. Subhanallah. Tak faham? Saya juga,


Saya sayang awak <3 




Saya fikir saya nak mandi after this, Untuk yang kedua, KL panas! Tapi still tidur dalam bilik sejuk, So spe percaya? Orang Malaysia tidur pakai sweater! Sayalah, Mungkin bukan sebab cuaca, tapi.... Noktah.

Hari ini, selepas ini, saya nak belajar Organic dengan bersungguh-sungguh. Nak Matematik. Dan Fizik. Dan English kejap (Assigment)..Huhuhuhuhu, Takkan sempat! Tapi saya yakin saya boleh, (sudah melebihi 7) . Tidak mengapalah. Baiklah saya beredar dahulu.

p/s bilamana saya cakap, saya ingin mengulangi waktu itu, saya benar-benar maksudkannya. Tapi saya redha. Saya takkan menyebit tentangnya lagi. Kelak, Allah sahaja yang tahu.
Wassalam..

No comments: