Alhamdulillah (0_0)

Friday 3 February 2012

Blabbering~

Venue : HUKM
Purpose : private
Mood : at first : Bored, I used to this until die :p
            after reach : As I enter the room (s). Huahahaha

Best giler~~~ hahaha, berbunga-bunya hatiku. Hahaha best giler. At this very moment, I can still remember. Banyak giler weh~ After more than 24 hours macam kosong. At last.
Then now baru nak online. Then, macam macam yang aku jumpa, kat Facebook, Twitter, and blogger.
Dari benda yang paling merepek sampai yang paling serius.

Tapi tapi tapi, aku masih berfikir fikir, apakah, adakah, bagaimanakah, betulkah, atau palsukah?
Watever it is.

And malam tadi, for the first time after balik, buka balik contact kat phone, Carik no telefon dia. Rindu gila weh, at last dapat borak ngan kau, 1 jam lebeh kan? Hahaha,,agak kekok maybe sbb kita dh lama x contact kan?  Kau busy, aku pulak mana pernah busy tapi just melupakan kau kejap. Aku nak lepak ngan kau, tapi haruslah kau faham. BROKE habis weh. Hahaha, kau lah kan kene treat aku, kau en dpt scholar,,hahaha,,
gurau, aku tak makan duit kau. Kau simpan jela~ Btw, tnx for last night. Bosan plus kosong hidup aku.
NOKTAH..

p/s post utk aku yg bosan. diary dh lama aku buang, so nothing.

suddenly remembered SEMUANYA mama dah buang, so tnx to mama yg aku boleh get over HIM. Mula mula dulu rasa macam CANNOT, tp aku selalu percaya. Allah tak pernah jadikan seuatu tanpa sebab dan musababnya. ingat tu selalu.

Nak off. Dah mulai bosan.
:/ :/ :/

No comments: