Alhamdulillah (0_0)

Friday 24 February 2012

Mengarot~


Taknak BISING lagi boleh?
Boleh, aku buat u bising balik.
Tapi itu cara aku Buat u XSEMBUNYI ape2 depanku.

Taknak KACAU orang lagi?
Boleh, aku pon xsuka u kacau orang, u main2 and kacau2 xape tp sometimes over a bit. U xperasan pon.
Tapi itu cara aku BERKAWAN bkn u. Jadi aku jd pendiam.

Taknak MENANGIS lagi?
Boleh, tunggu aku.
Tapi aku kesah u perasan x? I just boleh diam.

Taknak SAKITKAN HATI orang lagi?
Boleh, ikot aku jd budak2, tp jgn buat childish things. :P
Tapi sebelum u sakitkan hati orang, fikirkn ape akan berlaku. Aku boleh tahan selagi aku masih wujud dalam dunia ni. Haha :P (*choi 好的来), orang lain xjamin. Tp jgn! Before u make a decision, please ask ur parents or me :P, jgn xsabar terus buat je, then…something will happen. Don’t let it happen.

Taknak MALAS lagi?
Boleh, ikot aku jd rajin sikit, haha, although my look seems like lazy, but I’m planed all my daily activities, no timetable, timetable inside my mind.
Tapi my selekeh style not suitable for u, but I’m not too over la… :P

Taknak BERPALING lagi?
Boleh, tgk dia bkn muka,tgk belakang dia ada ape, like tat easy to solve la….
Tapi jgn rasa xpuas hati, xberani atau segan berdepan dgn seseorang selain u ada buat salah. Faham? :)

Taknak TERLALU percaya?
Boleh, jgn peduli pandangan orang lain la…BE YOURSELF!
Tapi percaya sikit orang yang kesah u. Kesian budak tu, if u pon xpercaya.

Tapi tapi tapi.
Takkan pernah berhenti BERHARAP dan MEMINTA dalam keadaan yang sebaik-baiknya.
Aku HARAP...
aku mampu buat
aku mampu bertahan
aku mampu diam
aku mampu melepaskan
aku mampu berhenti
dan aku mampu LEBIH KUAT :))

p/s: letih. dibiarkan. Tapi dh biasa. :))



No comments: