Alhamdulillah (0_0)

Sunday 12 February 2012

Eversince aku sakit, and that person told me once,

"tak mati lagi kan?"

Aku jadi tak pandai mengadu pd org aku sakit, termasuklah sekarang. Sedih, tp aku tak faham kerana bberapa patah kata itu, ak berubah.

Kalau pun org yg aku biasa berkongsi bila dia mula lari, aku pulak mula diam. Hobi ak perhatikan org, jd kebanyakan masa aku faham bila orang mula hilang minat. Aku hanya memahami. Cuba untuk.


Aku rumit, tp org keliling lebih rumit untuk difahami. Termasuklah mereka yg plg aku hargai.


"Ya Allah, permudahkn urusan ku, sembuhkanlah sakitku. Ku redha atas ujian ini. Tuhan yg maha pengasih lg maha penyayang."


Demam, blah cepat yer. Sakit tekak. Suara cepat kembali.

Mood: tiada tp harus ada, meronda mlm ni.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Kit said...

Sick? Didn't want to tell me? Who talk to you like that? Why didn't tell me? You just tell me you no voice only, fever some more, didn't tell me? You got bring any medicine? Hey~