Alhamdulillah (0_0)

Thursday 9 February 2012

Continue

Most of the time bukan org tak perasan atau tak sedar tapi mungkin malas nak  ambil tahu.

As for myself, I kept wondered y is people around, for example FRIENDSHIP:

Why is that when a friend tegur we always kept ignore what they say?  Maybe because kita semua anggap mereka tak penting.

Tapi kalau pakwe n makwe kau orang tegur dengar je, padahal bukan semua yg ditegur adalah ke arah kebaikan semata-mata. Sometimes for own sake and satisfaction. Haha, satisfaction?


Itu lah dunia, hipokrit, tp mls nak cakap org sbb diri ini jua tidak sempurna.


Tapi kan, tapi, tapi, sedangkan aku rasa mak bapak korang lagi penting kan ? Kenapa tak nak dengar?


And pakwe or makwe korang tu confirm ke jadi suami korang or isteri korang? Perempuan la especially, jangan percaya sangat ok?


Lelaki ni bijak,. Mereka tahu yang perempuan akan lagi percayakan mereka bila mereka mula bercakap n berjanji manis pasal kononnya nak sampai ke jinjang pelamin.padahal korang dengan pakwe sebelum ni pun semua ada cakap bend yang sama kan? Tak jadi pon. Maaflah, aku bercakap berdasarkan pengalaman kawan kawan aku. Aku bukannya "hebat" macam diorang yg ada banyak gila ex-es,, tak pernah ada pon kalau difikirkan balik.


To be continued...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Kit said...

Statement u, ganas betul. Like all the good guys extincted. I'm acknowledged I'm not a good guy. Really.
" Mereka tahu yang perempuan akan lagi percayakan mereka bila mereka mula bercakap n berjanji manis pasal kononnya nak sampai ke jinjang pelamin.padahal korang dengan pakwe sebelum ni pun semua ada cakap bend yang sama kan? Tak jadi pon. "
Really?
I believe if a guy can't talk sweet sweet with his girlfriend, the guy is ABNORMAL!